REGULAMIN HOTELU RETMAN
Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
§ 1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 12.00 następnego dnia.
Śniadania wydawane są od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 10:00, w sobotę, niedzielę oraz święta od godz. 7:30 do 10:30. - Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Przy dłuższych pobytach uprzejmie prosimy o regulowanie rachunków w przeddzień wyjazdu oraz wcześniejsze zadeklarowanie formy płatności.
§ 2
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
* profesjonalną i uprzejmą obsługę
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
* w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
* budzenie o wyznaczonej godzinie
* przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu
§ 3
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji, koszt zgubienia klucza – 50zł.
§ 4
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
- Hotel nie posiada parkingu. Przed obiektem znajdują się koperty hotelowe w celu wypakowania, jak i zapakowania bagażu.
- Gość hotelowy odpowiada materialnie za zniszczenia dokonane przez zwierzęta wprowadzone do obiektu.
§ 5
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Dodatkowo ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia hotelowego.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- Konieczność skorzystania z apteczki pierwszej pomocy, żelazka lub innych rzeczy nie będących wyposażeniem pokoju prosimy zgłaszać w recepcji.
- W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
§ 6
- Hotel ma prawo wymeldować gościa w trybie natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia regulaminu hotelowego bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów pobytu.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie zastosował się do regulaminu hotelowego wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, gości, lub pracowników hotelu.
§ 7
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu.
Telefony:
- ”160” - recepcja
- połączenie z innymi pokojami -100 + nr pokoju” np. z pok. nr 1 („101”); z pok. nr 2 ( „ 102”) z pok. nr 10 („110”) itd.
- wyjście na miasto przez „0”, cena za jednostkę 0,50 gr. brutto.
Internet:
- bezprzewodowy (WI-FI) w całym obiekcie
Życzymy Państwu miłego pobytu.
Dyrekcja Hotelu