Regulamin hotelu

REGULAMIN HOTELU RETMAN

Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę  w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

§ 1

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 następnego dnia.
    Śniadania wydawane są od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 10:00, sobota-niedziela od godz. 7:00 do 11:00.
  3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Przy dłuższych pobytach uprzejmie prosimy o regulowanie rachunków w przeddzień wyjazdu oraz wcześniejsze zadeklarowanie formy płatności.

§ 2

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić: 
    * warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa 
    * bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu 
    * profesjonalną i uprzejmą obsługę 
    * sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie 
    * w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  3. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: 
    * udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą 
    * budzenie o wyznaczonej godzinie 
    * przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu

§ 3

  1. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  3. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji, koszt zgubienia klucza – 50zł.

§ 4

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
  3. Hotel nie posiada parkingu. Przed obiektem znajdują się koperty hotelowe w celu wypakowania, jak i zapakowania bagażu.
  4. Gość hotelowy odpowiada materialnie za zniszczenia dokonane przez zwierzęta wprowadzone do obiektu.

§ 5

  1. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Dodatkowo ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia hotelowego.
  2. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego. 
  3. Konieczność skorzystania z apteczki pierwszej pomocy, żelazka lub innych rzeczy nie będących wyposażeniem pokoju prosimy zgłaszać w recepcji.
  4. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.

§ 6

  1. Hotel ma prawo wymeldować gościa w trybie natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia regulaminu hotelowego bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów pobytu.
  2. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie zastosował się do regulaminu hotelowego wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, gości, lub pracowników hotelu.

§ 7

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu.

 

Telefony:

  • ”160” - recepcja
  • połączenie z innymi pokojami -100 + nr pokoju” np. z pok. nr 1 („101”); z pok. nr 2 ( „ 102”) z pok. nr 10 („110”) itd.
  • wyjście na miasto przez „0”, cena za jednostkę 0,50 gr. brutto.

Internet:

  • bezprzewodowy (WI-FI) w całym obiekcie

Życzymy Państwu miłego pobytu.
Dyrekcja Hotelu          

"RETMAN"

Hotel, Restauracja, Pub
ul. Rabiańska 15
87-100 Toruń

tel. 56 657 44 60
fax 56 657 44 61
recepcja@hotelretman.pl
www.hotel-retman.pl